Mittwoch, 23. April 2014

Problemer in Biotopen!

For et par dage siden, så jeg et nyt skilt stående på vejen til min biotop.

Det siger, at det er en privatvej - hvilket betyder, at man ikke må gå den vej. Jeg synes, at det var lidt underligt, fordi på den vej også er grænserouten - en tematisk cykelrute.

Da jeg arbejder i vores kommuneråd, gik jeg direkte til vores borgmester og spurgte. Hun vidste ikke noget om skiltet og ville gerne finde ud af, hvad det betyder. MEN, indtil hun har fundet noget ud af det, har jeg ingen biotop og måske også derudover.

Jeg skrev til Ida og spurgte, om jeg må bytte min biotop. Min idé var, at jeg skulle flytte min biotop ind i vores have. Grunden ligger på hånden - vi er flyttet ind i vores lejlighed sidste år i maj og der sker en hel del i vores nuværende (første) have. Jeg er meget i haven og elsker at arbejde der.
Vi har også forskellige vilde planter, dyr og træer.
Derfor hedder min nye biotop: "Ines have"! :D

Et tegning får I i morgen.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen