Samstag, 26. April 2014

Planteholdsopgaven går i gang

Charlotte, Tine og jeg havde valgt at dyrker to forskellige slags bønner og kartofler.

Min opgave er at dyrker bønner. Jeg har valgt voksbønner. De bliver guld, men ellers ser de ud om almindelige bønner. Bønner klettrer og det gør voksbønner også.

Fordelen med bønner er, at der sker ret hurtig noget og man kan dokumentere dermed ret godt.

Hvad har jeg brug for, når jeg går i gang med at plante.

- frøer
- plantejord
- plantebakker
- vand


Jeg har valgt at dyrke i seks små plantebakker. Tre af dem skal stå i et lille drivhus, som vi har stående på vores terrasse og de andre tre skal stå på vindueskarmen.
Måske det vil give en forskel i væksten?













Og nu skal det kontrolleres! ;)



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen