Dienstag, 29. April 2014

Dukke fremstilling








 Jeg har taget for meget vand og havde ikke haft noget mere pulver tilbage. Derfor har jeg haft nogle vanskeligheder med dukken, især med at få den tørret.

Men til sidst blev jeg færdig alligevel. :)

I alt kan jeg sige, at jeg ikke kan lide materialet, men det undrer mig ikke så meget. Jeg kan heller ikke lide at arbejde med ler eller pappmaché. At har noget sådan udefineret pulp på hænderne er bare ikke lige mig.
Jeg gik fem eller seks gange i gang med at lave hovedet indtil den blev, som jeg gerne ville have det. Det samme var med hænder og fødder. Derfor besluttede jeg til sidst, at han har handsker på og vinterstøvler. ;)

Måske var det blevet nemmere med denne papirpulp, hvis ikke jeg havde brugt for meget vand. :)







Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen