Freitag, 16. Mai 2014

Ine i haven - Krydderurtebed

Det hvad jeg manglede i haven var et bed til mine krydderurter.
Jeg har noget persille og noget citronmelisse stående udenfor og noget basilikum stående indenfor i en potte.

Ved siden af de tre vil jeg gerne have purløg, rosmarin og timian. Der vil være mere plads til forskellige andre, men det vil finde sig.

Jeg har valgt at bygge en spirale, fordi jeg så har mulighed for at plante de krydderier i solen, som har brug for solen og de som har brug for skygge, planter jeg i skyggen.

Citronmelisse


Persille


Rosmarin


Timian


Purløg, ikke så stort endnu, men den og basilikum er også de eneste som jeg har plantet som frø og basilikum kom meget tidligere i jorden og stå indenfor


Min basilikum står stadigvæk indenfor, det er for koldt udenfor.



Og bedste - med solbeskyttelse på hovedet - har hjulpet mig med at male skiltene. :D


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen