Mittwoch, 12. Februar 2014

Min biotop efter stormen

Under min praktik (det sidste halve år) har vi haft to voldsomme storme. Den første, storm Christian den 28.10. og storm Bodil den 05.12..
Lige efter stormen var det forbudt at gå ind i skovene, på grund af træer som stadigvæk kunne vælte. Rundt omkring julen var der ikke tid til at gå til min biotop og heller ikke i januar, den sidste måned af praktikken.
I weekenden har jeg nu været i biotopen igen og har dokumenteret, hvad der er sket.
Skovfogden er allerede begyndt at rydde op igen.













Kan i huske, at jeg havde fundet noget, som ligner en rede af en rovfugl?  Den er desværre i stykker. Jeg har prøvet at få et indtryk, hvordan det havde set ud, men det blev trykt ned på jorden og man kunne ikke se mere end billederne viser. 






Jeg er stadigvæk meget interesseret i rovfugle og jeg vil stadigvæk holde øje med dem.

Jeg har faktisk set en buteo i nærheden og har ofte prøvet at få et billede af den, men det lykkedes ikke.
Men jeg bliver ved! :o)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen