Dienstag, 2. September 2014

Leropgave - æstetisk produktion

Det er faktisk ikke så nemt at lave billeder ved siden af arbejdet med ler. Hænderne fyldt med ler, det kan kameraet ikke lide.
Jeg har prøvet forskellige gange indtil det lykkes med opgaven.
Her er nogle billeder.








Jeg har et problem med at arbejde med ler. Når jeg har ler på fingrene, har jeg fornemmelsen af, at jeg har sand mellem tænderne. Jeg ved ikke hvorfor det er såadan, men jeg er sikkert at, hvis muligt, vil jeg i mit senere arbejdsliv, overlade leropgaver til mine kollegaer. ;)

Denne gang var leren ret fugtigt, så jeg skal nok lade hele klumpen tørre lidt indtil jeg arbejder videre med den  brugbareproduktion og den lille beholder de fleste af jer lavede på indkald.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen